
- Produkty od A do Zet(118)
- Kwiaty ręcznie robione(6)
- Wszystko do robienia kwiatów(412)
- Woskowe pieczęcie(9)
- NIO Pieczątki kreatywne(15)
- NA PREZENT :)(30)
- BONY UPOMINKOWE(6)
- OUTLET (wyprzedaż)(252)
- COPIC(170)
- Tombow(27)
- DZIEŃ NAUCZYCIELA / SZKOŁA(27)
- PODRÓŻE, WAKACJE(111)
- ŚLUB(403)
- CHRZEST ŚWIĘTY(230)
- DZIECI(627)
- Art. TEMATYCZNE(1264)
- Scrapbooking(7180)
- Makrama(32)
- Transfer(4)
- Embossing(114)
- Decoupage(775)
- Quilling(20)
- Origami(0)
- Foamiran(51)
- Figurki(3)
- Dziecięca kreatywność(116)
- Bullet Journal(244)
- e-MARK(6)
- Pakowanie prezentów(279)
- Art. biurowe(106)
- Pieczątki firmowe(11)
- Art. szkolne(83)
Nowości
Promocje


4,05 zł
Cena regularna:
5,40 zł

1,89 zł
Cena regularna:
2,70 zł

2,10 zł
Cena regularna:
3,00 zł

2,45 zł
Cena regularna:
3,50 zł

2,80 zł
Cena regularna:
4,00 zł

0,25 zł
Cena regularna:
0,35 zł

4,20 zł
Cena regularna:
6,00 zł

2,03 zł
Cena regularna:
2,90 zł

12,46 zł
Cena regularna:
17,80 zł

23,38 zł
Cena regularna:
27,50 zł

23,38 zł
Cena regularna:
27,50 zł

11,90 zł
Cena regularna:
14,00 zł



30,00 zł
Cena regularna:
39,00 zł



Czy muszę zakładać konto w sklepie?
Nie, nie trzeba. Można dokonać zakupu nie posiadając konta w sklepie.
Jak mogę zapłacić za swoje zamówienie?
Sklep proponuje kilka form płatności. Wszystkie są dostępne w koszyku podczas składania zamówienia. To Ty decydujesz jaką formę wybierzesz.
Oferujemy płatność przelewem na konto, za pomocą karty płatniczej, szybkie przelewy, BLIK oraz gotówką przy odbiorze (dotyczy zamówień z odbiorem osobistym).
Mamy również możliwość wysyłki za pobraniem - za zamówienie zapłacisz u Kuriera lub w Paczkomacie InPost.
Kiedy zostanie wysłane moje zamówienie?
Zamówienia wysyłamy zazwyczaj tego samego dnia, jeśli są złożone i opłacone do godz.:
10.00 - w przypadku wysyłki kurierem /DPD, DHL/
11.00 - w przypadku wyboru wysyłki Paczkomatów InPost lub Kuriera InPost.
Zamówienia z wysyłką poza granice Polski wysyłamy następnego dnia roboczego.
Czy mogę jeszcze coś domówić do mojego zamówienia?
Oczywiście, jeśli status Twojego zamówienia świadczy o tym, że jeszcze nie zostało spakowane i zaadresowane.
Do paczek ze statusem "gotowe do wysłania" nie możemy już nic dopakować. Zostało one bowiem spakowane, zważone i zaopatrzone w konkretne listy przewozowe.
Jeśli Twoje zamówienie ma status "w trakcie kompletowania", to spokojnie możesz coś domówić.
W koszyku wybierz "zamówienie łączone", a my je spakujemy razem z Twoim poprzednim zamówieniem, bez konieczności dopłaty do kosztów przesyłki.