- F35 Vintage Sonata(0)
- Produkty od A do Zet(94)
- Kwiaty ręcznie robione(11)
- Wszystko do robienia kwiatów(409)
- NIO Pieczątki kreatywne(15)
- e-MARK(7)
- NA PREZENT :)(30)
- BONY UPOMINKOWE(6)
- OUTLET (wyprzedaż)(182)
- COPIC(178)
- Tombow(36)
- DZIEŃ NAUCZYCIELA / SZKOŁA(30)
- BOŻE NARODZENIE(552)
- ŚLUB(355)
- CHRZEST ŚWIĘTY(176)
- DZIECI(623)
- Art. TEMATYCZNE(810)
- Scrapbooking(7149)
- Makrama(5)
- Transfer(4)
- Embossing(120)
- Decoupage(788)
- Quilling(21)
- Origami(0)
- Foamiran(51)
- Figurki(3)
- Dziecięca kreatywność(116)
- Bullet Journal(272)
- Pakowanie prezentów(241)
- Art. biurowe(101)
- Pieczątki firmowe(11)
- Art. szkolne(89)
- Nowości
- Promocje
2,56 zł
Cena regularna:
3,20 zł
0,40 zł
Cena regularna:
0,80 zł
16,80 zł
Cena regularna:
24,00 zł
8,40 zł
Cena regularna:
12,00 zł
29,40 zł
Cena regularna:
42,00 zł
1,75 zł
Cena regularna:
2,50 zł
19,20 zł
Cena regularna:
24,00 zł
2,17 zł
Cena regularna:
3,10 zł
3,04 zł
Cena regularna:
3,80 zł
0,70 zł
Cena regularna:
1,00 zł
3,40 zł
Cena regularna:
4,00 zł
17,60 zł
Cena regularna:
22,00 zł
41,60 zł
Cena regularna:
52,00 zł
Czy muszę zakładać konto w sklepie?
Nie, nie trzeba. Można dokonać zakupu nie posiadając konta w sklepie.
Jak mogę zapłacić za swoje zamówienie?
Sklep proponuje kilka form płatności. Wszystkie są dostępne w koszyku podczas składania zamówienia. To Ty decydujesz jaką formę wybierzesz.
Oferujemy płatność przelewem na konto, za pomocą karty płatniczej, szybkie przelewy, BLIK oraz gotówką przy odbiorze (dotyczy zamówień z odbiorem osobistym).
Mamy również możliwość wysyłki za pobraniem - za zamówienie zapłacisz u Kuriera lub w Paczkomacie InPost.
Kiedy zostanie wysłane moje zamówienie?
Zamówienia wysyłamy zazwyczaj tego samego dnia, jeśli są złożone i opłacone do godz.:
10.00 - w przypadku wysyłki kurierem /DPD, DHL/
11.00 - w przypadku wyboru wysyłki Paczkomatów InPost lub Kuriera InPost.
Zamówienia z wysyłką poza granice Polski wysyłamy następnego dnia roboczego.
Czy mogę jeszcze coś domówić do mojego zamówienia?
Oczywiście, jeśli status Twojego zamówienia świadczy o tym, że jeszcze nie zostało spakowane i zaadresowane.
Do paczek ze statusem "gotowe do wysłania" nie możemy już nic dopakować. Zostało one bowiem spakowane, zważone i zaopatrzone w konkretne listy przewozowe.
Jeśli Twoje zamówienie ma status "w trakcie kompletowania", to spokojnie możesz coś domówić.
W koszyku wybierz "zamówienie łączone", a my je spakujemy razem z Twoim poprzednim zamówieniem, bez konieczności dopłaty do kosztów przesyłki.