
- Produkty od A do Zet(117)
- Kwiaty ręcznie robione(7)
- Wszystko do robienia kwiatów(396)
- Woskowe pieczęcie(9)
- NIO Pieczątki kreatywne(15)
- NA PREZENT :)(22)
- BONY UPOMINKOWE(6)
- OUTLET (wyprzedaż)(261)
- COPIC(172)
- Tombow(32)
- WALENTYNKI(84)
- WIELKANOC(111)
- KOMUNIA ŚWIĘTA(279)
- DZIEŃ MATKI(37)
- ŚLUB(379)
- CHRZEST ŚWIĘTY(216)
- DZIECI(614)
- Art. TEMATYCZNE(944)
- Scrapbooking(7055)
- Makrama(30)
- Transfer(4)
- Embossing(117)
- Decoupage(739)
- Quilling(20)
- Origami(0)
- Foamiran(49)
- Figurki(3)
- Dziecięca kreatywność(118)
- Bullet Journal(255)
- e-MARK(5)
- Pakowanie prezentów(201)
- Art. biurowe(102)
- Pieczątki firmowe(11)
- Art. szkolne(91)
Nowości
Promocje


23,80 zł
Cena regularna:
34,00 zł

2,24 zł
Cena regularna:
3,20 zł

0,35 zł
Cena regularna:
0,50 zł

4,20 zł
Cena regularna:
6,00 zł

25,20 zł
Cena regularna:
36,00 zł

29,50 zł
Cena regularna:
59,00 zł

4,69 zł
Cena regularna:
6,70 zł

8,40 zł
Cena regularna:
12,00 zł

11,20 zł
Cena regularna:
16,00 zł

16,80 zł
Cena regularna:
24,00 zł

2,66 zł
Cena regularna:
3,80 zł

2,73 zł
Cena regularna:
3,90 zł




Czy muszę zakładać konto w sklepie?
Nie, nie trzeba. Można dokonać zakupu nie posiadając konta w sklepie.
Jak mogę zapłacić za swoje zamówienie?
Sklep proponuje kilka form płatności. Wszystkie są dostępne w koszyku podczas składania zamówienia. To Ty decydujesz jaką formę wybierzesz.
Oferujemy płatność przelewem na konto, za pomocą karty płatniczej, szybkie przelewy, BLIK oraz gotówką przy odbiorze (dotyczy zamówień z odbiorem osobistym).
Mamy również możliwość wysyłki za pobraniem - za zamówienie zapłacisz u Kuriera lub w Paczkomacie InPost.
Kiedy zostanie wysłane moje zamówienie?
Zamówienia wysyłamy zazwyczaj tego samego dnia, jeśli są złożone i opłacone do godz.:
10.00 - w przypadku wysyłki kurierem /DPD, DHL/
11.00 - w przypadku wyboru wysyłki Paczkomatów InPost lub Kuriera InPost.
Zamówienia z wysyłką poza granice Polski wysyłamy następnego dnia roboczego.
Czy mogę jeszcze coś domówić do mojego zamówienia?
Oczywiście, jeśli status Twojego zamówienia świadczy o tym, że jeszcze nie zostało spakowane i zaadresowane.
Do paczek ze statusem "gotowe do wysłania" nie możemy już nic dopakować. Zostało one bowiem spakowane, zważone i zaopatrzone w konkretne listy przewozowe.
Jeśli Twoje zamówienie ma status "w trakcie kompletowania", to spokojnie możesz coś domówić.
W koszyku wybierz "zamówienie łączone", a my je spakujemy razem z Twoim poprzednim zamówieniem, bez konieczności dopłaty do kosztów przesyłki.