Producenci
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Najczęściej zadawane pytania

Czy muszę zakładać konto w sklepie?

Nie, nie trzeba. Można dokonać zakupu nie posiadając konta w sklepie.

Jak mogę zapłacić za swoje zamówienie?

Sklep proponuje kilka form płatności. Wszystkie są dostępne w koszyku podczas składania zamówienia. To Ty decydujesz jaką formę wybierzesz.
Oferujemy płatność przelewem na konto, za pomocą karty płatniczej, szybkie przelewy, BLIK oraz gotówką przy odbiorze (dotyczy zamówień z odbiorem osobistym).
Mamy również możliwość wysyłki za pobraniem - za zamówienie zapłacisz u Kuriera lub w Paczkomacie InPost.

Kiedy zostanie wysłane moje zamówienie?

Zamówienia wysyłamy zazwyczaj tego samego dnia, jeśli są złożone i opłacone do godz.:
10.00 - w przypadku wysyłki kurierem /DPD, DHL/
11.00 - w przypadku wyboru wysyłki Paczkomatów InPost lub Kuriera InPost.

Zamówienia z wysyłką poza granice Polski wysyłamy następnego dnia roboczego.

Czy mogę jeszcze coś domówić do mojego zamówienia?

Oczywiście, jeśli status Twojego zamówienia świadczy o tym, że jeszcze nie zostało spakowane i zaadresowane.
Do paczek ze statusem "gotowe do wysłania" nie możemy już nic dopakować. Zostało one bowiem spakowane, zważone i zaopatrzone w konkretne listy przewozowe.
Jeśli Twoje zamówienie ma status "w trakcie kompletowania", to spokojnie możesz coś domówić.
W koszyku wybierz "zamówienie łączone", a my je spakujemy razem z Twoim poprzednim zamówieniem, bez konieczności dopłaty do kosztów przesyłki.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl