- Produkty od A do Zet(96)
- Kwiaty ręcznie robione(15)
- NIO Pieczątki kreatywne(15)
- e-MARK(7)
- NA PREZENT :)(22)
- BONY UPOMINKOWE(6)
- NA ZAMÓWIENIE(1)
- OUTLET (wyprzedaż)(199)
- COPIC(180)
- Tombow(38)
- WIELKANOC(138)
- KOMUNIA ŚWIĘTA(250)
- ŚLUB(381)
- CHRZEST ŚWIĘTY(163)
- DZIECI(574)
- Art. TEMATYCZNE(982)
- Scrapbooking(7181)
- Makrama(4)
- Transfer(4)
- Embossing(126)
- Decoupage(806)
- Quilling(21)
- Origami(0)
- Foamiran(49)
- Figurki(4)
- Dziecięca kreatywność(114)
- Bullet Journal(266)
- Pakowanie prezentów(267)
- Art. biurowe(108)
- Pieczątki firmowe(11)
- Art. szkolne(93)
- Nowości
- Promocje
14,02 zł
Cena regularna:
16,50 zł
31,50 zł
Cena regularna:
45,00 zł
28,90 zł
Cena regularna:
34,00 zł
0,75 zł
Cena regularna:
1,00 zł
3,40 zł
Cena regularna:
4,00 zł
17,60 zł
Cena regularna:
22,00 zł
2,21 zł
Cena regularna:
2,95 zł
24,23 zł
Cena regularna:
28,50 zł
11,90 zł
Cena regularna:
17,00 zł
35,00 zł
Cena regularna:
50,00 zł
12,80 zł
Cena regularna:
16,00 zł
2,24 zł
Cena regularna:
2,80 zł
1. Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy względem Klienta, jeżeli sprzedany Produkt ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia) są określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności w Kodeksie Cywilnym.
2. Sprzedawca obowiązany jest dostarczyć Klientowi Produkt bez wad.
3. Reklamacja może zostać złożona:
3.1. pisemnie na adres: ul. Szeroka 9, 43-400 Cieszyn; lub
3.2. w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: puh_pastucha@o2.pl;
4. Zaleca się podanie przez Klienta w opisie reklamacji:
(1) informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady;
(2) żądania sposobu doprowadzenia Produktu do zgodności z Umową Sprzedaży lub oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy Sprzedaży; oraz
(3) danych kontaktowych składającego reklamację
ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę.
Wymogi podane powyżej mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.
5. Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. Brak ustosunkowania się Sprzedawcy w powyższym terminie oznacza, że Sprzedawca uznał reklamację za uzasadnioną.
6. W przypadku, gdy do ustosunkowania się przez Sprzedawcę do reklamacji Klienta lub do wykonania uprawnień Klienta wynikających z rękojmi niezbędne będzie dostarczenie Produktu do Sprzedawcy, Klient zostanie poproszony przez Sprzedawcę o dostarczenie Produktu na koszt Sprzedawcy na adres ul. Szeroka 9, 43-400 Cieszyn. Jeżeli jednak ze względu na rodzaj wady, rodzaj Produktu lub sposób jego zamontowania dostarczenie Produktu przez Klienta byłoby niemożliwe albo nadmiernie utrudnione, Klient poproszony zostanie o udostępnienie, po uprzednim uzgodnieniu terminu, Produktu Sprzedawcy w miejscu, w którym Produkt się znajduje.
7. Prośba o dostarczenie Produktu, o której mowa w pkt. 6 nie ma wpływu na bieg terminu na ustosunkowanie się Sprzedawcy do reklamacji Klienta, o którym mowa w pkt. 5 oraz nie narusza prawa Klienta żądania od Sprzedawcy demontażu wadliwego Produktu i ponownego zamontowania Produktu po dokonaniu wymiany na wolny od wad lub usunięciu wady, o którym mowa w art. 561[1] Kodeksu cywilnego.